Bevestigingsmail

Ontvangen van een bevestigingsmail van uw bestelling.
U ontvangt normaal gesproken binnen enkele minuten een bevestigingsmail van uw bestelling op het door u opgegeven e-mail adres.

Waarom zou ik geen bevestigingsmail ontvangen?
Als u gebruik maakt van een ander e-mail adres dan die van uw eigen provider zoals "Hotmail, gmail, yahoo" of soortgelijke (gratis) adressen, zien deze vaak de bevestigingsmail als Spam, waardoor u de bevestigingsmail waarschijnlijk niet ontvangt. Spamfilters van uw eigen provider kunnen ook dermate "scherp" staan ingesteld dat uw bevestiging als Spam wordt gekenmerkt.
Dit probleem doet zich voornamelijk voor bij Versatel/Tele2 klanten

Wat moet ik doen als ik geen bevestigings mail heb ontvangen?
Stuur via uw normale e-mailadres een e-mail naar info@jrtackle.nl met als onderwerp "Bevestigingsmail niet ontvangen" . Vermeld hierin uw naam en wat u besteld heeft en wij zorgen ervoor dat u alsnog uw bevestigingsmail ontvangt.